.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقبل هزینه‌های درمان جانبازان بالای 25 درصد‌

شمال نیوز: رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: تمام هزینه‌های درمانی جانبازان بالای 25 درصد به امضا و تصویب هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی رسیده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عزیز دولتخواه بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با ایثارگران شاغل در سازمان تامین اجتماعی گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از پنجم تا 25 هر ماه و در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه حقوق بگیران و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از اقشار کم‌درآمد جامعه هستند، افزود: با توجه به اینکه حقوق بگیران و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی غالباً از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستند و تنها منبع درآمد آنها دریافت حقوق ماهانه است، بنابراین تلاش می‌کنیم که با پرداخت حقوق در موعد مقرر در زندگی آنها خللی ایجاد نشود و نسبت به دیگر سازمان‌ها در این زمینه عملکرد بهتری داریم.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت ایثارگران شاغل و مستمری‌بگیر در سازمان تامین اجتماعی متذکر شد: ایثارگر تعریف قانونی دارد و این عنوان شامل حال فرزند، والدین و برادر و خواهر شهید می‌شود ضمن اینکه رزمندگان، جانبازان و آزادگان نیز در این ردیف قرار دارند.

دولتخواه ادامه داد: یک‌ششم کارکنان سازمان تامین اجتماعی یعنی بالغ بر 10 هزار نفر جزو خانواده‌های ایثارگر هستند و یک‌سوم  جانبازان کل کشور که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند جزو حقوق‌بگیران سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی به افراد زیرپوشش، اذعان کرد: سازمان تامین اجتماعی حدود 70بیمارستان ملکی در سراسر کشور دارد.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور اضافه کرد: در گیلان نیز بیمارستان 200 تختخوابی رسول اکرم (ص) مشغول خدمات‌رسانی به افراد زیر پوشش است.

وی با تصریح بر اینکه اکنون 35 میلیون نفر زیرپوشش خدمات درمان سازمان تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: تمام خدمات ارائه شده در بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی به افراد زیرپوشش بیمه سازمان 100 درصد رایگان است.

دولتخواه، ادامه داد: هزینه‌های مذکور از محل دریافت حق بیمه‌های اشخاص و دیگر برنامه‌های اقتصادی سازمان تامین می‌شود.

وی دولت را بزرگ‌ترین بدهکار به سازمان تامین اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته اقدام‌های بسیار خوبی در زمینه دریافت مطالبات سازمان از دولت انجام شده که دریافت برخی از مطالبات به طریق واگذاری سهام از سوی دولت به سازمان از جمله آن است.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور، درباره پرداخت مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در تیر ماه امسال، متذکر شد: با مصوبه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی مبلغ 25 درصد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان در تیر ماه پرداخت می‌شود و ما در تلاش هستیم تا این پرداختی به صورت کامل انجام شود.

وی با اشاره به مصوبه اخیر سازمان تامین اجتماعی کشور درباره نحوه ارائه بهتر خدمات به خانواده‌های جانباز و ایثارگر، یادآور شد: اخیراً مصوبه‌ای مبنی بر اینکه تمام هزینه‌های درمانی جانبازان بالای 25 درصد به‌عهده سازمان است، به امضا و تصویب هیئت مدیره سازمان رسیده و  امیدواریم این مصوبه موجب دلگرمی این عزیزان و خانواده‌های آنها شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.